Səbir -ən böyük silah

Boyukler ne qeder savadli ve danyagoruwlu olsalar da,bezen az yawli uwaqlardan ewitdikleri sozlerden dunyalarini deyiwecek ibretler alirlar.bu ibretlerden birini de men yeddi yawli Kenandan aldim.Kenanin anasi derzidir.O,evlere gederek sifariwler qebul edirdi.gunlerin biri anasi ile birlikde bize gelib heyat yoldawimin sifariwini qebul etdi.her defe bize gelende onunla sohbet edir,uwaq olsa da derin zekasindan zovq alirdim.bir defe bize gelende sohbet esnasinda bu yaxinlarda futbol topu alacagini soyledi.ustunden bir nece gun kecdi,novbeti defe bize gelende ondan topu alib almadigini soruwdum.Kenan cavabinda dedi:”Xeyr,anam helelik pulu olmadigini deyir”.Kenanin bu sozleri maddi veziyyetlerinin bu yaxinlarda duzeleceyine umid beslediyinden xeber verirdi.onun dediyi “helelik” sozu hele de qulaqlarimdan getmirdi.gunlerin biri onunla kucede yeniden rastlawdim.Kenan evlerinin yanindaki bagcada oturub diqqetle qariwqa yuvasina baxirdi.yavawca ona yaxinlawib salamlawdim.hal ehval tutduqdan sonra soruwdum:”Atam eve gelende onunla oynayirsanmi?yoxsa yemeyini yeyib derhal yatagina girirsen?”.Kenan qawlarini catib qemgin,amma umidverici halda soyledi:”Atam avtomobil qezasi kecirib,xestexanada oldugundan helelik onunla goruwe bilmirem”.aman,Allahim,yene de “helelik”.
Bir hefte kecdi.yolumu mehellelerinden saldim,onunla goruwmek,atasinin halini soruwmaq istedim.Onu gozel paltarda gorub sevindim,oz ozume dedim:”Yeqin atasini xestexanadan cixarmaga gedir,onun ucun bele bezenib”.Sesleyib yanima cagirdim ve bele gozel geyinmesinin sebebini soruwdum.Kenan pariltili mesum gozleri ile mene baxaraq heyatimi deyiwecek cavab verdi.dunyanin faniliyini,axiret dunyasina olan guclu imandan xeber veren cavab.O,bawini bulayib dedi:”Xeyr,emican,xestexanaya atami gormeye getmirem,o uc gun bundan evvel vefat etdiyinden helelik onu gore bilmirem”.yene de “helelik!”.Goresen qarwilawdigimiz maddi ve menevi cetinliklerin muqabilinde herden de olsa,Kenanin dilinin ezberine cevrilen “helelik” sozunden ne vaxt istifade edib,hem ozumuze,hem de etrafdakilarimiza destek olacagiq?duwunmeye deymezmi?HELELIK BU QEDER.

1 Şərh (+sizinki əlavə edilsinmi?)

  1. Zeynəb
    Mar 03, 2012 @ 09:33:14

    Çox mənalı hekayədir. İbrətamiz bir dərs verdi Kənan.

Bir cavab yazın

